lördag

jeff åkte till expert för att göra papper och tempo för att jobba
lite denna förmiddag.
under tiden så myste jag och felicia för fulla muggar här hemma.

när jeff kom hem hade han köpt med sig en smörgåstårta till oss.
smakade helt ok :) är inte så mkt för smörgåstårtor med har börjat gilla
det lite mer och mer. men räkor är inte en höjdare..

efter att vi hade ätit så somnade vi alla 3 framför barnprogram.
sov i närmare två timmar :O
eller okej, jag och felicia sov. jeff kollade på fotboll. hehe

när jag vaknade så var det bara att duscha på en gång sedan så
gick vi ut till bilen som styrde bort till jobbet.
jeff och pluttan var snälla och släppte av mig eftersom jag hade jobb mellan 17-22.

fick en rad jag aldrig gått förut. och det gick väl sisådär kan jag säga.
men hade en arbetskollega som var jättesnäll och hjälpte mig.
men fick jobba till 22.40 så blev övertid.
jäkla väglager också..

när jag kom hem så sov pluttan. jag gick och la mig men kunde inte somna.
var alldeles för uppjagad och hade ont i magen :/

pluttan började skrika inne på sitt rum lagom tills man hade somnat till.
hämtade henne sen låg hon vaken och skruvade på sig i ca 30 min.
sen skrek hon att hon hade ont i magen. ut kommer en riktig ordentlig dos med kräks..
som jeff får över sig..
min älskade lilla plutta började skrika och fick panik och förstod inte vad som hände.

hon kräktes ner hela våran bäddsoffa så det var bara för oss att mosa in oss i felicias rum.
jeff fick ligga på madrass och felicia och jag tryckte ihop oss i hennes säng.
dröjde inte så länge innan hon kräktes igen. men det var inte så mkt som tur var..

fick veta att jeff hade varit lite för snäll med chokladen när jag jobbade.
hon hade fått äta en hel del.. så var därför hon kräktes.

men magen är inte bättre än..

jag sov typ 4 timmar inatt för jag var så orolig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0