måndag

vaknade skapligt och låg och kollade i taket.
så tråkigt när man sover så dåligt :/
klockan ringde 8.
jeff gick upp och jag valde att ligga kvar lite till
då mamma sagt att tindra ej kommit än.
så de skickade sms när de gick.
felicia sov fortfarande, så typiskt.
när hon väl väljer att sova lite längre så
ska det vara ngt :P

mamma och tindra och arnold kom iaf.
tindra pratade lite högt för att försöka få felicia att
vakna. vilket hon tillslut gjorde.
hon blev så glad att tindra var där så hon satte sig upp
på en gång redan innan hon hunnit öppna ögonen typ. hehe.

mamma gick och barnen lekte medan jag plockade lite.
sedan åt vi frulle.
mamma kom närmare 11.
jag hoppade in i en snabbdusch innan det var dags för mig att åka iväg..
gick bra.

när jag kom hem så gjorde vi pannkakor.
mamma och tindra stannade ett tag och gick hemåt runt 5.

felicia somnade redan halv 6 ikväll :O
hon hade inte sovit ngt på dagen och hon är fortfarande rätt så dålig..
jag somnade med efter ett tag, vaknade till lite när jeff kom hem.
sedan vaknade felicia vid 7 igen och GALLSKREK, i typ 15 min eller något.
min lilla prinsessa. så tråkigt när hon ska vara dålig.
speciellt när man själv inte är helt kry.

nu är hon vaken iaf och håller på och plockar för fullt här i
vardagsrummet. hon ska få sova på madrassen inatt tänkte vi.
får se hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0