onsdag

elina hängde med oss hem igår kväll sedan.
hon stannade till rätt så sent.
vi satt uppe och kollade lite på datorn allesammans.
hade superkul. tror att alla var lite övertrötta
så, blev en hel del skratt.
men det skadar ju aldrig! :)


pluttan sov även denna natt i sin säng.
hon kom in och la sig mellan oss vid kvart i 8.
så duktig så.

jeff började vid 10 idag.
imorse så kollade vi på tjorven.
var den astrid lindgren filmen som gick på morgonen.
felicia verkligen älskar alla, nästan ;)
men efter ett tag ville hon stänga av.
då fick hon faktiskt se "buzz".

vid 12 tiden kom mamma,tindra och arnold.
då blev det ett himla stå hej :)
mamma skulle nämligen till vc så hon lämnade tindra
och arnold här.
så tjejerna leker för fulla muggar.
vill inte ens kolla hur det ser ut i hennes rum nu.
även fast jag städat 2 gånger redan :P
men, det är så det ska vara :)

snart kommer mamma hit igen tror jag.
så då skulle vi nog laga någon mat.

jeff slutar sent idag,8..
så får se vad jag och felicia ska hitta
på sen när mamma och de har gått.
kanske dags att göra de där jäkla knäcken.
eller om jag väntar med det tills pluttan somnat.

hon har inte sovit något idag så hon somnar nog tidigt.
bra det för hon ska upp till dagis vid halv 7 imorgon
och vara där hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0