onsdag

felicia somnade sent igår/natt, väldigt sent.
tror att det kan bero på att hon och fanny åt
en del godis när de var här igår kväll.
så när klockan slagit några minuter över 12 somnade hon.

jag somnade inte så supersent efter jag heller.
däremot vaknade jag typ en gång i timmen.
hatar detta. sen blir man somsagt inte mindre
ittiterad på att karln ligger och snarkar bredvid en.
och när man ska putta på honom för att han ska sluta
så låter han som en 3 åring :P

vid halv 8 fick jag nog iaf och gick in och la mig bredvid min
lilla prinsessa som sov så sött med sin häst. så, blev inte så mkt
plats över till mig. hehe.

jeffs klocka ringde halv 9, sedan åkte han till jobbet.
han började 10.

pluttan vaknade straxt efter att jeff åkt.
så vid tjugo över nio ungefär.
skönt att hon sov så pass länge ändå.

alla barn i bullerbyn blev det på nya tvn när hon vaknat.

sedan var det dags för lite "frukost".
som vanligt var det risi frutti som gällde ;)



varken jag eller felicia har varit speciellt pigga idag.
så riktigt slappt har det varit.

vi sov i typ två timmar förut.
när jag vaknade så hade landstingets växel ringt.
så, orolig kan jag lova att jag är med tanke på vissa saker..
går ju inte att ringa upp heller så bara vänta och hoppas
att de ringer direkt imorgon så jag slipper denna oro.
hatar det..

pratade med farfar förut så han ska komma förbi till mig
och felicia innan 10 imorgon.
sedan ska lägenheten besiktas vid 14.

jeff jobbar 7-18 imorgon.
sedan slutar han inte fören 20 ikväll.
så tråkigt här hemma. speciellt nu när jeff har varit
ledig måndag och tisdag.
fy fan, jag kan inte ha en bättre karl iaf.
är så otroligt lycklig över att ha honom.
han behandlar verkligen felicia som om hon vore hans egen dotter.
mer än vad jag trodde en människa kunde göra!
så det är tur det. att hon har folk som bryr sig om henne iaf :)

ja, jag är lite smått irriterad..

nu har jag lovat felicia att läsa hennes tjocka bamse bok.
men först ska hon räkna färdigt. hon är så duktig.
hon kan räkna till 10 själv, bara hon vill.

mammas älskade prinsessa! ♥




Kommentarer
Postat av: rebecca

Mysigt ni har det :) o ni är så söta eran lilla familj! Hoppas jag också en dag träffar en sådan karl som Jeff ;) <3

2010-12-29 @ 19:13:35
URL: http://rebbanbabiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är glad för din skull tjejen. J verkar vara en riktig karl som ställer upp och bryr sig mer om F än hennes far. Ta hand om er!

2010-12-29 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0