söndag

jag valde att gå upp vid 8.
så tråkigt att bara ligga och kolla i taket när man ändå inte kan somna fast
man är jättetrött.
kände mig typ bakis i kroppen imorse. huvudvärk på det med, toppen.

felicia vaknade inte fören halv 10 så hon var rätt så utslagen.
jeff vaknade vid 10.
sedan gick vi upp och jeff åkte till affären för att köpa mjölk och lite
mer grejer till frukost.
blåbärssoppa och nyponsoppa till felicia. och majsvälling med.
så ska nog magen bli lite bättre snart hoppas jag!

efter ett tag gick jag och la mig lite för att sova.
var välbehövligt. fast skulle mkt väl kunna sovit lite till.

felicia och jag knallade bort till centrum med mamma på eftermiddagen.
felicia somnade efter att vi gått i 10 min och sov i närmare två timmar :O

sen har vi bara ätit lite kvällsmat och så.
jeff och felicia har badat för andra gången idag!
undrar när det är min tur :P

ikväll blir det en riktig slapparkväll.
så otroligt trött, på allt.
positiv man är va?

hoppas att min jäkla förkylning inte kommer bestämma sig för att bli värre.
sånt orkar jag inte. förkylning ska jag alltid lyckas få femtioelva gånger om året.

nae, nu blev det för negativt kände jag.
nu kom felicia nakenfis springandes.

imorgon är det dags för kvinnohälsan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0