torsdag

felicia kom in till oss vid halv 2 inatt.
så låg hon vaken ett tag och pratade som vanligt när
hon försöker hålla sig vaken.

hon somnade efter ett tag men vaknade igen vid halv 5.
och somnade inte om fören halv 7(!)
då hade vi gått in på hennes rum och lagt oss.
jeff gick upp eftersom han började vid 7.
innan han stängde ytterdörren så viskade han att han älskade oss.
felicia hade varit tyst ett tag så jag trodde att hon sov.
men sen börjar hon skrika "'ÄLSKAR DIG MED JEFF!"
men då hade han redan gått. så viskade hon till mig och sa:
"mamma,jeff tyst nu. han har åkt till tempo tallen."
haha, söta unge!

hon somnade somsagt om men vaknade igen vid 8.
pigg och glad.
hon sover så otroligt dåligt. har gjort det länge nu.
har mina aningar om vad det kan bero på..
så tråkigt. hon behöver sin sömn.
hon vaknar av minsta lilla nu för tiden..

felicia la en ordentligt mindre trevlig blöja förut!
hon stod framför tvn när jag låg och frös under två duntäcken.
sen känner jag hur det börjar lukta bajs men jag säger inget.
efter ett tag så vänder hon sig om mot mig och spärrar upp ögonen och säger:
"felicia har inte bajsat mamma!"
haha..

sen så somnade vi båda senare på eftermiddagen.
vi båda sov när jeff kom hem efter 3 när han hade slutat.

någonstans måste man sätta ner foten och detta var droppen!


ikväll har vi varit runt lite på olika ställen.
farmor har blivit inlagd på sjukhuset över natten.
tänkte åkt till henne men då fick hon blod så hon var trött..

nu har vi ätit kvällsmacka och druckit oboy.
så nu ska vi straxt sova :)

skulle jobbat imorgon men det går ju mindre bra i denna situation.

älskar felicia och jeff av hela mitt hjärta.
utan er, inget jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0