fredag

gick jättebra att ha jollan här igår :)
felicia försökte pussa och krama massor på sin kusin.
men, det var dessvärre inte så populärt hos jollan.
så hon puttade bort felicia och felicia höll sig undan, iaf för ett tag. hehe.
var mindre kul när båda la en nummer två i blöjorna samtidigt.
vid sådana tillfällen är jag glad att jag inte har tvillingar.

eftersom felicia bara sov 40 minuter på dagis igår så räknade
jag med att hon skulle somna ganska så tidigt.
men hon höll ut.
juste, felicia har börjat sova på madrasserna på dagis nu :)
så himla duktig. trodde jag aldrig skulle hända.
men bara man lägger sig bredvid henne och låtsassover så brukar hon somna efter ett tag.
min söta lilla prinsessa.

nu är hon lämnad på dagis iaf.
utan vagn. var ju omöjligt att ta sig fram när de inte har plogat.
och den utmaningen ger jag mig gärna inte på igen. iaf inte på ett tag.
så, bar henne till dagis. hon hade väskan på ryggen :)
även en tofs på huvudet.
jägarns vad snabbt hennes hår har vuxit!
men det ska det få fortsätta göra tänkte jag.
ska inte börja klippa i det än. även fast luggen bärjar bli lång.
finns ju alltid hårspännen ;)



nae ni, nu tänkte jag sätta igång med att fortsätta läsa min SOMS bok.
ska ju in på reflektion i skolan till 13 idag.
så, bäst att börja plugga på alla årtal och allt. är en hel del!



Kommentarer
Postat av: simone

vilken sötnos :D

2010-02-19 @ 15:37:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0