fredag

oj oj, igår blev det en hel del pengar som försvann i plånkan.
köpte gymkort nu för en säsong!
är så sjukt laddad. även lite träningskläder och skor på det.
och en del andra saker.
hade fullt upp hela dagen igår, jag och malin.
vi bestämde oss iaf för att dra och träna efter alla ärenden vid 6 tiden..
tänkte gå på ett pass, men blev lite fel där. inte så lätt när man är ny.
vi gick iaf in och tränade i gymmet i över en timme.
sen tjatade jag med mig malin på ett medel/70 pass vid halv 8.
hej och hå, vad ny man kände sig där kan jag lova.
alla de andra visste precis vad ledaren skulle göra innan hon ens börjat.
men en sisådär 30 minuter blev det där också iaf.

när vi kom ut till bilen och jag tog upp min mobil så var
min första reaktion att det hade hänt felicia något.
19 missade samtal och 3 inte sådär supersöta sms..
men det var inget speciellt.
bara att han inte kunde fixa saker sjlv när han har felicia.

men nu är hon här iaf.
så inatt har hon sovit här igen.
snart ska vi ta bussen till dagis.
känns mindre kul att lämna henne idag igen om
hon ska bli lika ledsen som igår :/
men men, inte så mycket man kan göra åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0