lördag

somnade sent inatt, mycket sent..
och vaknade tidigt.
så, alldeles för lite sömn idag känner jag.
men det är sånt man får ta :)

idag har det varit en riktig slappardag.
nu har jag fixat iorning mig.
får se om jag ska bege mig bort mot priso.
till någon karl vid namn peter. marina var där. hehe.
eller så träffar jag thinee och sandra.
eller något annat alternativ. har inte riktigt bestämt mig än för hur
kvällen kommer att sluta. men bra blir den nog i vilket fall.

på morgondagens schema så står det tvättning,städning och plugga,
det får jag verkligen inte glömma! ;)
så, en riktig superdag med andra ord.
om det har går som planerat imorgon kan det
nog bli att gå på bio på kvällen.
men tycker inte det fanns några speciellt
bra filmer som går på sf här i linköping just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0