lördag

felicia blev somsagt hämtat av linus på dagis igår.
under dagen så åkte jag och mamma ner till stan.
hon skulle hämta sina första glasögon.
och snart tror jag nog att det är dags för mig med!
mamma blev riktigt snygg i sina glasögon.
hon tyckte att hon såg mycket intelektuell ut. den ni ;)
blev även att inhandla en tröja till felicia. och ett par byxor
men hängslen på pojkavdelningen på hm. superfina!
och tofsar köpte jag också. så nu har hon egna.
även jag köpte en tröja.

kvällen igår spenderades nere hos danne,jenny och jollan.
riktigt trevligt!
kom hem framåt 2 tiden inatt.

idag har det bara varit lugnt.
har haft tvättstugan tills nu så nu är allt rent och fint.
skönt!

ikväll så var det faktiskt tänkt att festa till det lite.
var riktigt länge sedan nu. så, malin,melissa och sarah kommer hit sen.
så nu hoppas jag på en riktigt trevlig kväll.

förresten, ska åka iväg till nkpg ganska så skapligt imorgon.
ska göra en impuls tatuering. eller två... ska iaf göra en pussmun på skinkan.
bra fantasi va?

ska även försöka få tid att ringa till personen som bor
i lägenheten imorgon och fråga när jag kan få komma och kolla på den.
imorgon kommer min älskade prinsessa hem igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0