måndag

sådär! nu är uppgift ett och två renskrivet och inskickat till läraren!
tänkte bjuda på en bild på lite av det jag köpte i lördags när
vi var i ullared:

lillebrorsan som fyllde 16 hela år igår! :)



 

igår fick vi skjuts av danne och jenny till ove.
när vi kom dit så skulle jollan byta om.
när hon hade fått på sig sina kläder så
började hon leta efter mynt i fickorna.
är hon inte för söt fasters tjej?





bjuder även på denna fina bild sen man borstade tänderna
igårkväll efter man hade kommit hem från bion och
det var dags att slänga sig i sängen.
för att inte kunna somna fören efter 3 tyvärr :/




ringde min käre bror precis.
frågade igår om han eller jenny kunde
vara supersnälla och skjutsa mig till pluttans
dagis vid 4 idag då jag ska hämta henne.
så, danne skulle stå här utanför vid kvart i.
gud så snällt!
skulle egentligen vilja att hon var hemma
ifrån dagis imorgon så vi kunde mysa, bara hon och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0