måndag

stressade iväg till bussen imorse.
även fast pluttan skulle vara på dagis vid 10..
hon vaknade en hel del imorse.
men somnade om efter ett tag.
på mig, iaf med huvudet. söta, söta du.
så hon vaknade inte ordenligt fören 9 imorse.
men ajja, vi kom till dagiset iaf :)

vad jag vet så går dagiset ut på att man ska säga hej då.
inte bara smita där ifrån. vilken personal det finns..
blir faktiskt irriterad..tror inte jag är ensam om det heller.

jag var iaf på möte idag, gick som förväntat :)
så nu känns saker och ting bra.
skönt att man kunde prata lite med varann, som vuxna.
får hoppas att det kan fortsätta på denna "nivå".
utan att folk ska behöva lägga näsan i blöt.
nyfiken strut.. men det är väl bara att acceptera.
har man inte mkt annat att göra så är det väl så.

den senaste tiden har det varit så mkt att tänka på.
allting har tagit plats i huvudet. för mkt..
men nu känns det lite bättre iaf.
så länge jag har felicia, så har jag allt <3

efter mötet så kom malin och hämtade mig.
vi skulle åka till viking.
självklart är det bara öppet tis-tors.
såg ju det själv igår när jag kollade på deras sida.
tänk så fort man kan glömma vissa saker.
så det blir att sticka dit någon annan dag i veckan istället.

gick jättebra att hämta fisan på dagis idag.
saras mamma var precis innan mig och hämtade henne.
så felicia hade blivit jätteledsen för hon trodde hon skulle få hänga med.
vet inte riktigt hur man ska ta det.. det är mest när det är en viss personal där.
direkt när jag kom in sen så blev hon superglad.
jag kände ganska så fort att det luktade bajs.
tänkte inte så mkt mer på det. sen när jag ska ta på felicia ytterkläderna så
upptäckte jag ganska så fort att det var felicia det luktade om.
och hon borde ha fått gått med det ett tag. för hon var knallröd..
men men, det är väl så ibland :)
ingen större skada skedd.

vi sover hos mamma inatt.
ovanligt va? ;D
superbra när hon bor så nära dagis.
och förhoppningsvis kommer vi med bo här i området snart.
ringde han som hade lägenheten.
han hade inte tid med att jag kom idag.
så ska dit imorgon vid 17.30
håller tummarna för att den är bra nu.

nu går pluttan runt nakenfis och leker med tindra i hennes rum.
ni anar inte vilken tåjuice den lilla damen har alltså.
alla möjliga saker fastnar under hennes fötter.
stackars henne om det kommer hålla i sig i framtiden.


förresten, danne och jenny. grattis till den andra lägenheten!
jag hjälper mer än gärna till att slå ut väggen ;D


Kommentarer
Postat av: josefin

vad skönt att läsa att det gick bra för er! Men, varken du eller jag förväntade ju oss något annat. Lova, att du hör av dig imorgon så fort du kollat på lägenheten och berättar vad du tycker om den. Både jag och Julls håller tummarna hårt om att det är fin och att ni blir våra grannar :) Vore underbart nu till sommaren :) Lycka till emd allt nu raring så hörs vi. <3

2010-02-15 @ 22:50:30
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0