måndag

sova brukar de flesta göra så här dags.
men det går bara inte denna natt.
hatar när man inte kan somna!
ligger i sängen och tänker på vad
fort tiden går, allmänt.

var iaf och firade lillebror sen somsagt.
blev att ta lite kort.
men kanske inte så mycket som jag
hade hoppats på.
är iaf superglad över att jag fick
kameran av jeff! :)
den kommer ju verkligen till användning iaf.
så nu är både mobilen och kameran full
med bilder på prinsessan.

förut bestämde vi oss för att gå på bio lite sådär
i sista stund. snabba cash.
var fan bland den bästa filmen som jag sett!
brukar inte tycka om svenska filmer faktiskt.
men jäklar vad bra!
så den rekomenderar jag verkligen.
sen när man var hemma runt 12 tiden så
blev det att titta på crank 2.
somnade ju ifrån den ganska så fort igår.
det är också en riktigt bra film, som ettan.

kom på att jag skrev fel förut.
felicia ska ju lämnas på dagiset vid 10 imorgon.
men det hoppas jag att hennes pappa har koll på...

NU måste jag verkligen försöka att sova.
så går tiden snabbare sen innan jag ska
hämta hem min prinsessa igen!
får väl bli att räkna får...







Kommentarer
Postat av: -L

vad söt liten unge ! :)

2010-02-01 @ 20:45:02
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: cissi

vilken underbar bild,en riktig sötnos:)

2010-02-02 @ 17:44:18
URL: http://kalmarcissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0