måndag/tisdag

felicia var hemma från dagis idag.
hon är så smart min lilla plutta.
hon förstår mer och mer för varje dag.
håller på att lära henne nya saker nu med.
elin kom hit efter 12 med.
hade en hel del nyheter att berätta.
var inte igår vi träffades heller så det var trevligt.

felicia tog sin eftermiddags lur i sitt tält (:
linus kom och hämtade felicia innan 5.

då kom malin och hämtade mig, och elin.
vi lämnade av elin i lambohov och sedan åkte
vi vidare till vikingstad hem till malins föräldrar.

nu sitter vi här hemma hos mig i soffan och kollar
på 4 fakta. älskar verkligen den kanalen! hehe.

ska ta en dusch så snart som programet är slut.
sedan måste vi försöka sova. eller iaf jag.
ska nämligen upp tidigt imorgon.
vi ska ut på äventyr, jag och malin.
ska bli riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: simone

Tycker om den kanalen jag med, mycket intressant :)

2010-02-23 @ 09:54:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0