onsdag

gick faktiskt jättebra att lämna felicia på dagis imorse.
man kan inte ens säga att hon grät/skrek som hon brukar.
hon gnällde mest bara till lite. slutade innan jag ens hade
stängt dörren. känns underbart om det vänder nu!

arnold följde med för att lämna prinsessan.
sedan gick jag ett varv med honom innan
vi gick in igen.
har läst en del i boken nu.
skulle varit så himla mycket lättare om man
skulle fastnat för boken och inte viljat
sluta att läsa. men tyvärr finns det väl inte
allt för många sådana. som passar mig iaf.



juste, fick ett viktig samtal igår.
kom så passande nu med tanke på vad som
hänt de senaste dagarna :P
känns superbra att de har plikt till
att ringa och berätta sådant till mig.
angående vad personen gjort.
så, ännu en sak. känns toppen.


nu ska jag fortsätta att läsa i boken!
bara att ta sig i kragen.
linus hämtar ju somsagt felicia på dagiset idag.
så ingen mer plutta att träffa idag :(
men jag ska nog klara mig till imorgon.
så då måste jag ju läsa boken. ingen återvändo.
ska iaf vara här hemma hos mamma till 4 tiden ungefär.
för mamma jobbar så jag har arnold.


lösenord snart skulle jag tro så alla vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0