onsdag

felicia somnade ganska så sent igår.
hur nu det kom sig. hon borde varit supertrött.
men när mormor kom hem från jobbet så blev hon pigg!
så, halv 10 slocknade hon. och då sov hon till 12. då gnällde hon
bara till lite. sedan vaknade hon inte en enda gång fören klockan halv 8 imorse.
mammas duktiga tjej! :)
och direkt när hon vaknade så skrattade hon och gav mig en blötpuss och en mysig kram.
underbart!

blev kvar på dagis i en sådär 30 minuter idag.
hon höll så otroligt hårt i mig.
och jag ville inte gå.
pratade även en del med dagisfröknarna också.
så de vet hur läget är med allt.
så det känns bra, de förstod mig fullt ut.

har duschat med "ninni" när mamma var ute med arnold.
hon hjälpte mig att föna håret förut. så duktig så.

nu hoppas jag att tiden går snabbt så jag snart
kan få hämta min lilla prinsessa.
känns hur skönt som helst att hon har börjat
ta åt sig mer på dagis nu.
igår när jag kom så satt hon och en kille vid
en cd-spelare och hjälptes åt att trycka på knappen
för att få ut cd-skivan. de blev så glada så när de lyckades.
iaf tills karina kom och tog slut på det roliga för dom.

nu är det dags att skriva arbete!


jag är så jäkla taggad så nu anar inte.
aldrig att detta kommer få gå igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0