söndag

kvällen igår slutade i ryd.
hängde med melissa,jojjan och sarah hem till en kille
som hade fyllt år förra veckan.
var trevligt, eller..jag satt mest och snackade om
övernaturliga saker med sarah.
så vi var i våra egna världar. hehe.

denna dag så har det städats här hemma.
tvättstugan var tyvärr redan bokad.
var nog första gången det någonsin hänt..
men tog en tid imorgon mellan 12-15 :)

lagade supergod mat idag.
blev fläskytterfilé med vitlöksklyftor i och lite skuren chili.
som hade fått brynas i stekpannan och sedan in i ugnen.
sedan kroketter och bea till det. och en massa sallad.
supergott!


nu har jag pluggat msk sen ungefär 6 timmar tillbaka.
men känns inte som jag kommit så långt.
hittade ett spel där man är en flykting och ska fly ifrån sitt land.
riktigt intressant. kom på att jag satt och spelade det i skolan.
http://www.motallaodds.org/ heter sidan ifall någon är intresserad.


imorgon ska jag upp tidigt.
ska plugga, sedan ta mig till träningen.
sen tvättstugan. och direkt efter ska jag hämta hem
min prinsessa från dagis. gud vad jag saknar henne!



Kommentarer
Postat av: L...

ja minns de också att man fick spela det i skolan :)

2010-03-01 @ 00:13:00
Postat av: Cissi

Hoppas du får en bra vecka!

Har du dottern "bara" varannan vecka?

2010-03-01 @ 11:38:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: Ok men toppen att ni har kommit fram till en bra lösning för hennes skull! Jag tror stenhårt på att barnen behöver både sin mamma och pappa :)



Kram!

2010-03-01 @ 13:44:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0