söndag

gårdagen blev riktigt lyckad.
vi var här hemma hos mig innan vi
åkte ner till stan.
malin,melissa sarah.
och även min faster tove kikade förbi en sväng.
blev lite stressigt ner till bussen senare.
men vi hann med den iaf.
sen blev det att gå till platens.
stannade inte så länge.
jag och malin gick och käkade efter 1 någon gång.
sen stack vi hem till henne och sov där.

nu är vi hemma hos mig.
har ätit lite mat.
fanny är även här nu med.
kör wii för fulla muggar.

blev inte att tatuera sig idag.
kändes inte helt 100 heller för han verkade
inte kunna göra speciellt mycket..
så jag och malin drar nog till viking imorgon
och snackar lite med nypa.
har ett motiv färdigt som jag vill göra.


snart kommer min prinsessa hem!
glad alla ♥-ns dag förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0