tisdag

felicia sov hela natten. från 21.00-07.00.
det behövde hon verkligen!
mamma och jag bytte barn imorse.
så, jag lämnade tindra och hon lämnade felicia.
det hade gått bra.
när jag kom hem så var det bara att börja läsa i min bok.
måste läsa ut den nu i veckan så jag kan skriva klart arbetet.
så, plugga plugga plugga!
imorgon så ska linus hämta felicia på dagis och så ska hon sova där till
torsdag morgon då han lämnar henne igen.
så är bara att plugga fram till torsdag eftermiddag. jippi!

har ni varit och kollat på lägenheten ikväll.
säger bara en sak. wigren, du får din vilja igenom ;D
vi kommer bli grannar!
ska ringa till stångåstaden imorgon.
blir lite att fixa med lägenheten.
men det ordnar sig ju alltid. ska tapetsera och lite.
annars var den toppen. perfekt med planlösingen så
man kan ha lite bättre koll på busungen.
den vi bor i nu är ju inte direkt så öppen.
då alla rum ligger på rad med hallen.
lite tråkigt att det inte finns någon uteplats till sommaren bara.
men vart man än går så finns det ju lekplatser! :)

ikväll så jobbar mamma.
så jag har tindra också.
emmy är även här och hjälper till lite.
brudarna (tindra och felicia) har duschat precis.
fick superfina bilder på dom!


nu ska jag busa med brudarna innan de ska dricka lite välling.
och mysa extra mycket med felicia eftersom jag inte får träffa henne
fören på torsdag eftermiddag sen.
så kul nu när felicia har börjat att säga ifrån när tindra håller på.
börjat ta för dig mer också. inte lika rädd längre.
tindra kom förut och var helt upprörd och sa "lizia slå mig."
då menar hon väl på att felicia hade puttat bort henne.


en sak till, verkligen älskar när jag vet hur irriterad du blev.
och att du inte kan göra ett skit åt saken.
eftersom du inte har ett skit med detta att göra.



hoppas ni haft en bra tisdag ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra gumman,stå på dig,vissa människor har ingen gräns för hur mycket dom ska försöka styra andras liv. Det kanske beror på att dom själva är så jävla bittra över hur deras egna liv blev.Älskar dig och Fisan. Pussar mamma

2010-02-17 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0