torsdag

planering,planering och återigen planering.
mer säger jag inte...visar bara ännu mer vilket ansvar man är villig att ta.

igårkväll åkte jag hem till jeff.
kändes superkul att öppna ett mejl från skolan
där det stod att man lärare undrade om det hade hänt mig något.
social omsorgs kursen skulle nämligen bvara klar förra veckan!
inte så lätt att veta när det står att man har 7 veckor på sig att
läsa om kursen är på 150 poäng. och i de veckorna skulle praktik ingå!
ajja, nu är problemet löst iaf. har skickat in de uppgifter man behöver för att få G och lite till.
kändes ganska så tråkigt när man satsade på ett högre. men, känner på mig att praktiken
kommer så bra så ett VG är nog inte helt omöjligt att få.
i vilket fall som helst så ska jag till skolan imorgon för att skriva en reflektion.
och så fort jag är klar med den får jag tillgång till nästa kurs, MSK.
kanske är bäst att ta de tråkigaste kurserna först. eller? ;D

vaknade innan 9 imorse. kunde inte somna om.
försökte få tag på min lärare vilket jag lyckades med efter ett tag.
hon sa att det inte var någonting jag skulle vara orolig för.
så nu känner jag mig lite lugnare.
jobbigt när man är så orolig så man till och med drömmer hemska drömmar om ämnet. hehe.

har pratat med malin också. så hon kommer snart och hämtar mig.
sedan åker vi till viking för att kolla på lite tatueringar.
hon är inte riktigt säker på vad hon vill ha än.
sedan måste jag hem och hämta min dator och lite andra saker.
för inatt ska vi sova själva hemma hos mamma.
ska bli underbart att hämta hem felicia från dagis sedan vid 4!
saknar henne massor.



jadu mamma, jag håller helt och hållet med dig.
men nu vet ju ju iaf båda två hur det ligger till.
inte det lättaste att förstå sig på vissa folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0