fredag

felicia är på dagis sedan klockan 10.
blir svårt att klara sig utan henne tills när
jag ska hämta henne på dagis på måndag..

jag har iaf badat nu.
herregud, måste vara ett år sedan jag gjorde det sist!
riktigt skönt var det iaf.

har lite saker att göra idag.
måste bla till biblioteket och hämta min bok som
har kommit dit nu. hoppas jag?!
mina drömmars stad.
så på söndag blir det att läsa.

för imorgon hinner jag inte.
ska nämligen ta bussen vid 4.20 inatt ifrån cupolen.
så morgon dagen kommer att spenderas på ullared.
jäklar, blir att lägga sig senast 9 idag så man orkar med morgondagen.
för sova på bussar, det har aldrig varit något för mig.


tänkt vad fort tiden går ibland!
här var bara några dagar efter jag hade
fått reda på att jag var gravid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0