lördag

blev aldrig att träffa malin sen igår.
jag stack iväg istället..
kvällen spenderades framför tvn.
lets dance bla ;P
och självklart en pizza.
men på måndag är det slut med de goda.
då börjar mitt nya liv!
underbart. ska bli så skönt att komma igång med allt..

jag har så jäkla ont i min högra näsborre.
har fått en innåtfinne där.
finns det något bättre ställe man kan få den på eller?
är superjobbigt. och av någon anledning känns det som det kommer bli värre över natten. toppen.

nu har jag nördat one tree hill i ett par timmar.
sista avsnittet på säsong 7. gud vad bra!

imorgon ska jag gå in till stan och leta efter en söt liten dagisväska till min plutta.
för en sådan är det ju klart hon ska ha!
hon kommer hem imorgon!
saknar henne så himla mycket.
ska mysa massor med henne imorgon.
på söndag så sticker vi iväg ett tag och sover borta till tisdagen.
så har man någon som kan passa henne när jag ska på möte i min skola vid 10 på tisdagen.
för dit är det nog inte så smart att ta med henne.

men på måndag får hon hänga med till sitt dagis.
försökte ringa till de ett antal gånger i torsdags och igår.
men är nog som mamma sa, de är nog på dagiset först på måndag när de ska öppna på nytt.



nu blir det att lägga sig ner under täcket.
mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0