lördag

fastnade visst här på min blogg.
suttit och läst igenom ett antal gamla inlägg.
kom fram till att jag saknar tiden jag var gravid.
när felicia låg i min mage.
första gången man kände henne smarka, första gången hon fick hicka.
vilka förväntingar man hade. vad mycket frågor som flög runt i huvudet!
var det en kille eller tjej? skulle barnet vara lite mörkhyad som jag eller ljusare som linus?
mörkhårig eller ljushårig? vad skulle barnet få för ögonfärg?
skulle barnet vara gnälligt eller lungt?
ja, vilka frågor man ställde sig.

och så kom den 20 november 2008.
den dagen som betyder mest för mig.
den dagen världens underbaraste dotter kom till jorden.
och vi gav henne namnet felicia.

felicia, du ger mig styrkan till att klara allting.
man kan inte mer än att le när man är med dig.

och att du har blivit så stor redan är omöjligt för mig att inse.
allting du kan göra. så mycket som du har lärt dig.
det har redan gått över ett år!
nu är det dagis som gäller.
mammas stoooora tjej ♥

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0