måndag

vaknade till lite senare än planerat i morse. och kom att tänka ganska så snabbt på att jag hade samtal att ringa. bara det tog lite mer än en halvtimme! packade fort ner saker i en väska och sprang ner till bussen. självklart var bussen försenad. så jag hade inte behövt stressa så mkt som jag gjorde. typiskt...men när jag väl gått av bussen var det bara att gå med raska steg bort till prinsessans dagis. när jag kom så satt hon och åt. hon blev så glad över att se mig så hon började skrattgråta. lilla älskling. och den maten som var kvar var det ju bara att glömma. hon var som ett plåster på mig. mysigt! gick hem till mamma när jag hämtat henne. hon gick massor själv. och så vägen så såg vi kiss i snön. vilket iofs är ganska så vanligt...Felicia gick fram till det. och jag sa usch. det var ett ord som fastnade fort på henne. sedan sa hon usch tills vi kom hem till mamma. jag har pluggat idag också. känns skönt att ha tagit igen lite. så typiskt att man skulle bli sjuk! pluttan hade förresten 38.1 när jag tog tempen på henne. tyckte hon var så hängig osv. undra hur länge hon har gått med feber...nu ligger hon iaf och sover här bredvid mig i sängen. efter TVÅ stycken fulla vällingflaskor. får se hur länge hon sover nu. man tycker hon borde göra det ett tag. då hon bara sovit i 40 minuter på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0