måndag

inatt vaknade felicia starxt efter 12.
då kom hon upp i sängen.
sen vaknade hon till och var lite ledsen vid 5.
sen sov hon till klockan 9!
klart att hon ska sova länge när man har en tid att passa.
men som tur var så väckte jag henne inte utan hon fick vakna själv.
bussen gick vid halv 10 så vi hann.

hon höll stenhårt i min nacke idag.
kändes som hon skulle dra med sig huvudet när jag skulle
släppa taget om henne.
hon blev så ledsen.
lilla pluttan...men jag vet ju att det släpper efter ett tag.
men jäklar vad jobbigt det är!

nu är jag hemma hos mamma och ska plugga.
har arnold också.

min faster tove skickade ett sms imorse om att
de hade åkt upp till akuten med farmor, igen.
men nu var hon kontaktbar iaf.
fast hon har inte sagt så mycket..
får se om tove hör av sig sen så får jag fixa hundvakt till arnold.
ska hämta felicia på dagis vid 4 iaf!
idag ska hon hem till sin pappa.
gud vad jag kommer sakna henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0