måndag

innan jag hämtade felicia på dagis förut så
skickade jag ett sms till melissa och frågade vad de gjorde.
och med de menar jag henne och hennes lilla hund som hon skaffat. svea.
de var tydligen hemma hos min mammas moster som bor tvärs över
gatan från mamma. så jag knallade dit för att se det lilla underverket.
och gud vilken söt hund!
var nästan så jag inte ville gå därifrån.

felicia blev jätteglad när jag kom för att hämta henne på dagis.
hon vet inte vart hon ska göra av sina känslor när man
kommer så hon både skrattade och grät.
riktigt mycket kramar fick man iaf.
och hon släppte inte taget om mig direkt.
som de flesta andra gånger så satt hon i sin vagn när jag kom.
idag hade hon även sovit i 1 ½ timme :)

när jag hämtat henne på dagis så var vi ute i en timme
tills linus skulle komma för att ta med sig henne hem till sig.
var hur jobbigt som helst att lämna ifrån sig felicia.
hon blev inte alls speciellt glad.
och det gjorde ju inte saken bättre.
usch, vad jag saknar henne!

ove var snäll och skjutsade hem mig och arnold hit framåt kvällen.
så jag har arnold har bara tagit det lugnt.
småstädat lite har jag gjort.
micke kom hit :D
var hur länge sedan som helst som vi umgicks.
så det var riktigt trevligt faktiskt.
han och sara kanske skulle komma förbi imorgon så skulle vi laga mat :)
är bra om vi kan rensa min frys lite så jag kan baka bullar.


nu tänkte jag faktiskt ta mig en lång och skön dusch.
sedan ska jag krypa ner under täcket i sängen och kolla klart på
the curious case of benjamin button.
riktigt sevärd film!

får se om jag får tid över senare så jag kan lägga upp
massor bilder ifrån de senaste dagarna.
så isåf kommer det bara ett inlägg med bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0