onsdag

melissa är här och nördar wii med mig och felicia.
felicia är så söt när man boxas. för självklart så ska hon ställa sig och göra precis likadant.
men helst av allt vill hon öppna den nya byrån och riva ut alla sina kläder.

felicia har inte velat äta något speciellt idag.
en macka, ett par skedar med pytt i panna.
men fick i henne en hel banan nästan iaf.
tror det kan vara lite feber på g...
så typiskt om hon skulle gå och bli sjuk nu lagom till
inskolningen på dagis!

inatt så gick det inget vidare med att få henne att sova i sin säng.
inte alls faktiskt..
men tror det blir lättare när man köpt en egen säng
till henne. en där även jag får plats.
så får jag gå och lägga mig bredvid och söva om henne när hon vaknar.
5 minuters metoden har jag också testat.
men det svider alldeles för mycket i hjärtat..

nyckelskåpet som jag fick av mormor och sten i julklapp
har jag satt in en bild på mig och felicia i.
hon går fram dit och pekar.
tror hon tycker det är lite roligt att det är ett kort på det.

 

gud vad det snöar ute förresten!
och felicia har inte fått vara ute någonting idag.
så himla kallt.
och hennes kinder blir iskalla på en gång.
så imorgon bitti när hon vaknat och vi ätit frukost så ska
vi gå ut och åka pulka hade jag tänkt.
om det nu inte är för kallt vill säga..

linus skulle väl ta felicia efter sitt möte vid 10 imorgon.
så får se hur det blir med det.
när det blir.

nu har felicia tagit ut alla mina hårsaker ifrån den lilla byrån i hallen.
så bäst att gå och fixa upp det :)
lilla busfrö!

och förresten en sak till, mina bilder här på bloggen ger ni fan i!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0