onsdag

de senaste timmarna har jag suttit och renskrivit två uppgifter av de fem som ska vara inne om 4 veckor.
och dessa som jag skriver nu är bara de "små".
men 5 sidor blev det iaf.
hoppas att det räcker.

var nere på biblioteket förut och skaffade ett nytt lånekort.
boken som jag behövde låna fanns inte inne så de skulle
ta in den ifrån stadsbiblioteket.
först på fredag skulle den komma tyvärr..
men jag har 4 veckor kvar på måndag.
jag kör alla uppgifter.
så gör alla för mvg också.
bättre att satsa så högt så möjligt så kan de ju sänka mig om
det skulle vara så. hehe.

nää ni, nu måste jag förtsätta med pluggandet!
ska skriva om karl grunewads uppväxt m.m.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw så söt :D

2010-01-26 @ 20:08:41
Postat av: Micaela

tack=)sjukt söt kiddo!!

2010-01-26 @ 22:05:08
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0