onsdag


ska försöka avvänja felicia vid att sova bredvid mig nu.
dags för det känner jag. hon är ju trotsallt ganska så stor nu.
så nu har jag dragit hennes säng mot min.
hon har vaknat till en gång än så länge, men gick faktiskt med på att somna om i sin säng.

ska visa henne att mamma också kan vara envis.
för envis, det är bara förnamnet på underverket.

grannarna ovanför har börjat låta som tusan igen!
de har hammrat i väggen hela dagen..
till och med så felicia blivit rädd.
nu har de gått över till att "möblera" som de så fint kan göra ibland.

på torsdag så ska nog jag och felicia gå ner till bvc så hon får sin sista dos av svininfluensvaccinet.
hoppas inte hon blir sjuk. det blev hon inte av första iaf.
men de säger ju att den sista "tar mest".

på måndag är det inskolning på dagis som gäller!
och på tisdag ska jag på möte på min nya skola.
spännande, kommer bli fullt upp med allt ett tag nu framöver!

 

nu ligger prinsessan och skrattar högt i sömnen.



du betyder allt mitt älskade hjärta!
 ♥

 

 

jag är mycket starkare än dig, mycket starkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0