söndag

nemen titta, har du hittat hit igen.
ja du, precis just DU.
trodde inte att man ödslade energi på sånt man inte ska bry sig om?
men så nyfiket folk det finns så visst, den bjur jag på ;)
och tro mig, mina grannar är inte så nyfikna
så de står i dörrögat och ser om det kommer eller
går folk ifrån mig eller ej.
som vissa andra är.
så det är ganska så tydligt...
men klart, det måste ju finnas sådana
låga personer också.
som enbart är ute efter att förstöra för folk.
helt i onödan.
och skitsnack, det kommer man ingenvart med
eller hur var det?

så snälla, sluta med dina omogna saker nu.

det här är verkligen det sista jag skriver om dig.
retar jag mig? klart jag gör.
stör mig som tusan på att min dotter
träffar dig.
du har inget band till henne alls.
för så som du beter dig är inte friskt.
får utbrott hit och dit.
och sedan skyller det på andra.
och att du även kan sjunka så lågt
så du får det inför mitt barn.
det är ingenting jag accepterar!

+ att det blir ganska mycket dubbla
budskap på allt du skriver.
tror inte riktigt du vet vad du skriver.
säger emot dig själv en hel del.

jadu, finns mycket jag skulle vilja säga.
men nu drar jag ett streck här
för att vara den mogna.
fast det egentligen borde vara tvärtom.
iaf om man ska gå efter ålder.

så håll dig du till ditt.
och jag till mitt.
och somsagt, skitsnack kommer man ingenvart med.


 

gårdagskvällen spenderades hemma hos marina.
träffade faktiskt pappa en sväng.
enbart för att hämta min tröja som jag
haft liggandes där ett tag.
kändes ganska så jobbigt.
men det är bäst såhär.
jag har sagt precis vad jag tycker och tänker.
och denna gång står jag verkligen fast vid det.
om du väljer att sluta.
då ska jag stötta dig.
men annars så kan du vara för dig själv.




imorgon så ska jag hämta felicia efter dagis.
och gud vad jag ska krama henne.
och så ska vi hitta på något roligt! :)
har aldrig varit ifrån henne såhär länge.
enda sen i torsdags.
vet inte hur jag ska kunna klara av att ha
det såhär varannan
vecka hädanefter.
skulle så gärna vilja ha hem henne redan ikväll.
men nu ska jag inte vara den som ger upp.
har man bestämt en sak så har man.
jag själv skulle vilja spendera varje minut med felicia
om så var fallet.
men tyvärr så går ju inte det.
hon behöver sin pappa också.




Kommentarer
Postat av: amanda

På henne bara!

2010-01-17 @ 19:34:34
Postat av: Teo

Vad söt flisan är! Krama henne från mig och hälsa Linus om du träffar honom! :)



/Teo

2010-01-17 @ 22:04:15
URL: http://kgtm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0