söndag

gårdagen var det full fräs på.
felicia sov 10 minuter i bilen till grebo.
vaknade så fort jag bar ur henne från bilen.
likaså påvägen tillbaka hem.
så, sammanlagt sov hon endast i 20 minuter på hela dagen igår.
klart man vill vara vaken när det händer saker hela tiden :)

natten sov hon jättebra faktiskt.
vaknade en del framåt morgonkvisten bara.
men det brukar hon göra ibland.

nu ska vi snart åka hem.
väntar på skjutsen.
snällt att skjutsa hem oss så man slipper bussen.
för det kommer bli många turer med den framöver.
känner att detta är en dag som vi måste hitta på något!
hade busfabriken på tanke ett tag.
men vi får se vad vi ska hitta på.
kanske kommer besök sen :)

imorgon börjar felicia dagis klockan 10.
och slutar vid 4.
tog den turen även på fredagar.
så, måndagar och fredagar 10-16.
resten av dagarna börjar hon 09-16.
men det kommer att ändras sen när det är dags
för min praktik så småningom.

imorgon måste jag plugga!
köpa ett usb minne också måste jag göra!

hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0