söndag

sen vi kom hem så har vi hunnit laga lasagne,
busat,storstädat, och satt upp felicias nya tält :)
så, det har varit en lugn dag.
sköönt!

min gumma börjar lära sig mer och mer nu.
förut så sa hon städa.
och när man frågar henne var felicias mage är så
tar hon på den pch säger "dääär!"
detsamma gäller näsan :)

tyvärr så är kameran kvar hemma hos mamma.
annars skulle jag lagt in kort från de senaste dagarna.
men det får väl komma imorgon om jag hämtar den
när felicia är på dagis. så kan jag passa på att plugga
där hemma också. smidigt att felicias dagis inte är långt ifrån mamma.


nää, nu ska vi mysa framför tvn med massor gott gott.


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Mysig blogg :)

2010-01-24 @ 21:11:40
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0