söndag

oj oj oj, gårdagen spenderades som sagt i ullared.
blev att bränna ett antal 1000 lappar.

tog en timme att få ordning på allting när man kom hem.
sen slocknade man som ett litet barn kan jag lova!
blev inte så mycket sömn natten till lördagen tyvärr.
för självklart så skulle grannarna ovanför börja bråka och ha sig.
det var i sommras de gjorde det senast.
så typiskt!
men blev iaf ett par timmars sömn.
och en halvtimmes på bussen ungefär.
och 9 timmar på ullared sen.
inte så lustigt att man somnade som ett barn.

sov till 10 iaf.
nu tänkte jag plugga.
lillebrorsan fyller 16 år idag så är bjuden dit
i eftermiddag :)
min älskade prinsessa är ju hos sin far till imorgon
då han lämnar henne på dagis vid 9.

skulle ju inte tacka nej till att få hem henne idag!
men tyvärr måste jag ju plugga :/
saknar henne som tusan.

plugga var det ja, men först ska jag väcka grisen som sover i sängen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0