söndag

nu har vi precis ätit taco.
felicia är i full fart med att busa.
ser ut som hon vill baka. hon har dragit ut en liten plåt.
fast har en känsla av att hon kommer lägga tillbaka den snart.
duktig tjej!

dags för oss att packa väskan nu för att sedan bege oss hem till mamma.
ska bli skönt att komma bort lite känner jag.

höll på att bli galen på grannen igår.
felicia vaknade straxt efter klockan 22 igårkväll för hon drömde en mardröm.
så hon var ganska så ledsen.
klart som tusan att grannen ovanför ska banka till i golvet för han ville att hon skulle vara tyst.
sånt tycker vi inte om! de får låta precis hur mkt de vill.
men när ett barn är ledsen så ska man se till att få tyst på det.
det finns folk till allt. precis allt..

 

imorgon börjar det nya livet.
då är det slut på mammaledigheten!
gud vad lustigt det kommer kännas att börja plugga och allt igen.
var ett antal år sedan nu.
för ni som känner mig vet att jag inte är en idol av skolan direkt.
men denna gång ska jag fan se till att klara det.
för felicias skull! och min egen så klart.

 



ha en bra söndag nu! ♥


Kommentarer
Postat av: fia

Du kommer klara det! Lycka till!

2010-01-10 @ 16:16:25
URL: http://fiasjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0