tisdag

det gick bra i skolan idag.
tänkte försöka komma igång imorgon.
felicia är fortf sjuk.
under tiden jag var i skolan så sov hon två gånger.
och även nu med.
lilla pluttan,håller tummarna för att vi kan gå till dagiset imorgon.
finns de som borde tänka mer på henne...?

och jag kan garantera att hon inte är sjuk för hon inte
har någon åkpåse.
finns varma filtar.
vad jag vet finns det ett antal som inte har åkpåse.
"människan" får det att låta som ett brott.
haha, löjligt.

saknar dig....




Kommentarer
Postat av: Anna

Min 1-årig har inte heller någon åk påse,

det går lika bra utan :)

2010-01-13 @ 16:01:09
Postat av: Maria

Menar du på allvar att det finns sånna människor som lägger näsan i blöt när det gäller sådant?! Herregud. Då har man inte mycket att tänka på. Är väl upp till var och en om man vill ha en åkpåse till sitt barn eller ej. Stå på dig!

2010-01-13 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0