tisdag

pluttan har hostat massor inatt.
och vänt och vridit på sig.
var vaken mellan 4-6 lite till och från.
så hon har inte fått så mycket sömn inatt.
kände inte alls för att väcka henne när min
klocka ringde imorse.
som tur var så vaknade hon 5 minuter efter att
jag hade gått upp ur sängen.
hon märkte väl av att hon låg ensam.

hon fick dricka lite välling.
och sen så knallade vi till dagis.
så jobbigt nu när de har snöat så mycket
sen igår.
de plogar ju och sen låter snöhögarna stå kvar.
så de blockar andra vägar.
så blev att gå en hel del omvägar imorse när
vi skulle till dagis.
men vi kom dit iaf :)

en sak är säker, fy fan vad det skar
i hjärtat på mig när jag skulle lämna pluttan.
var med ett tag och pratade lite med personalen.
sen så gick föräldrarna en efter en.
när det var min tur så pratade jag med felicia och
förklarade att mamma skulle gå nu så hon fick
leka med barnen och annette.
och hon nickade och sa "mm" instämmande.
sen när jag började pussa och krama på henne och
skulle säga hej då så började tårarna komma.
hon blev superledsen pluttan.

men de har inte ringt ifrån dagiset iaf så det går nog bra.
men usch, så jobbigt..

nu har jag tänkt att ta mig en dusch innan jag ska hämta
felicia vid 11.20.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0