torsdag

usch, kan inte bara denna jäkla förkyling försvinna.
känns somsagt som jag alltid är förkyld.
den lyckas alltid hitta mig på ett eller annat sett.

ikväll så har jag fått tulpaner.
att något så litet kan betyda så mycket för en :)

tänk som mormor tex, hon fick rosor varje fredag ett tag av sin karl.
vet inte om det är så fortf.. men hon fick det iaf.
undra vad man gör för att förtjäna det?
någon som vet?
isåf säg till mig. hehe

nu har arnold varit ute på sin kvällsrunda iaf.
och jag tänkte hoppa in i en lång och skön dusch nu.
sedan tror jag att sängen kallar på mig.


hade inte fått någon SOMS
bok på posten idag.
så jag hoppas verkligen att
den dyker upp i lådan imorgon.
var ganska så stora arbeten.
nu är jag laddad!

saknar felicia något fruktansvärt..
känns hur tomt som helst utan henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0