torsdag

tog hela 20 minuter att lämna pluttan på dagis idag!
och ändå så sov vi hos mamma.
gick ju knappt att komma fram någonstans.
och inte var det plogat överallt heller.
det tyckte felicia inte alls om.
så jag fick lite små panik.
kom 15 minuter för sent till dagis också.
fast det gör ju ingenting :)

jäklar vad ledsen hon blev när jag skulle lämna henne idag igen.
hon ville inte ens gå in på dagiset först.
hon visste precis vad som väntade så även fast
hon satt i min famn så grät hon.
svider som bara tusan i hjärtat när man ska lämna henne.
fast de ringer ju somsagt om det är någonting.

nu ska jag byta en nummer två blöja på tindra.
sedan blir det att plugga!

ska hämta felicia vid 4 på dagis igen! ♥

på lördags natten åker vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0