torsdag

eftersom inte linus varit med någonting på felicias
 dagis så kom han faktiskt och hämtade henne
här imorse. så de gick härifrån vid 8.15.
om jag ska vara ärlig så blev jag faktiskt riktigt
 förvånad att han kom.
han och tider är ju inte det bästa kanske.
men bra om han börjar hålla de nu när felicia börjat dagis.
 är ju ganska så viktigt :)

eftersom det var i lördags felicia träffade sin pappa senast så
blev hon jätteglad.
och jag blev motsattsen när de stängde igen dörren och skulle
gå till dagis.
saknar min plutta massor!
och namsdag har hon idag också!

jag lyckades att slumra till i några minuter förut.
men nu är jag uppe.
förkyld och dan.
ovanligt va?
men får skylla mig själv.
har pussat så mycket på felicia.
svårt att låta bli.

nu måste jag springa ut med arnold.
sen när mamma gått av sitt första pass på jobbet
så ska vi sätta oss och kolla igenom uppgiften på SOMS.
så jag förstår den helt korrekt.
inte det lättaste på de sätten de förmulerar sig.

måste hem sen idag.
mina fiskar har inte fått mat sen i söndags.
så de kanske flyter runt.
fast zebra cyklider tål det mesta!
hoppas även att boken jag ringde om igår i
social omsorg har blivit hemskickad.
skönt om man kan komma igång ordentligt nu så fort
som möjligt.
arnold ska med mig hem idag också för mamma har jouren
till imorgon.

och farmor suss, jag såg att du hade ringt.
ringer dig så fort jag får tid sen! :)
om jag skulle glömma bort det så får du
gärna ringa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0