söndag

tidig morgon även denna dag.
fixade iorning sig.
sedan styrde jag, jeff och pappa bilen till göteborg,liseberg.




jobbigt att åka i en bil i 6 timmar allt som allt ungefär en hel dag.
men timmarna på liseberg var värt det.
speciellt när man fick se pappa och jeff se ut som de skulle skita
ner sig vilken sekund som helst. och lite kärringskrik på det med. underhållande!

vi stannade även till uppe i liseberg för att se på 3D filmen, sammys äventyr.



något spaceade (:

stannade även till i kristall salongen för att skratta lite.



pappa.




herr och fru dvärg.

blev att åka hem skapligt ändå, runt 7.
jeff börjar jobbet vid 7 imorgon bitti också.
innan vi körde hem pappa så åkte vi förbi ryd
för att hämta upp felicia.
en dag tidigare än vad det egentligen ska vara.
så underbart skönt!
blev sent, men hon kom hem :)
smalare än vanligt.



jag och min sessa! ♥
nu ligger hon och sover så sött i sin säng efter
en flaska med välling.

jag ska nog med krypa ner tänkte jag.
"tidigt" för en gång skull.

längtar till imorgon!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0