tisdag

har somsagt varit fullt upp dessa veckor.
varit iväg någonstans varje dag.
badat en hel del! felicia trivs som fisken i vattnet.
när vi åkte för att bada i kfum häromdagen var
hon först i och var hur lycklig som helst :)





på midsommarafton innan vi skulle
iväg för att fira så hängde vi med emmy
till flosi i stallet.
vi gick ut med honom så han fick gå lite.
sedan så säger felicia helt plötsligt att flosi
äter blommor. och då blev man chockad kan jag lova.
min lilla prinsessa är så klok.
hon suger i sig alla intryck och ord som en svamp just nu.





senare framåt två tiden tog vi oss bort till mamma
där alla skulle mötas upp för att sedan åka till sturefors
för att dansa kring stången.
jeff dansade med felicia.
men hon ville inte dansa så länge,
ville hellre äta klubba. hehe.







dagarna efter har vi gjort lite allt möjligt.
felicia har fått en ny vagn som hon älskar att åka i.
och även en trehjuling. som vi dessvärre inte har varit
ute och testkört än. men det kommer.


vi var i svartåfors med melissa, svea
och hennes karl hampus.
efter att vi var där så åkte vi hem
till dom i grebo och grillade.
trevligt.







brudarna bus har även fått leka lite.
dvs felicia och olivia.





helgen som var så åkte jag,jeff och pappa till pappas
båt i ljung i fredags för att fiska och tälta.
riktigt trevligt!
självklart fick jag de stora firrarna.
eller, hur var det? ;D

jeff fick iaf en så kallad cyckelpump.
(gädda)



där inne bakom vassen hittade
vi våran tältplats för natten.




hade en mysig kväll med brasa och grillning.
tror vi sov sammanlagt i 3 timmar max.






dagem efter, dvs lördagen så badade vi ett antal gånger.
kallt, men skönt. det behövdes verkligen efter
hur mycket solen låg på.
färg, det fick vi iaf.





älskar dig!



åkte hem runt 3 hugget på lördagen.
hämtade upp felicia.
underbart!
inget mer att säga om det förutom att jag
är glad att felicia slapp utbrottet denna gång iaf.
fast synd om de i affären.

efter att vi hämtat henne släppte vi av pappa hemma hos sig.
felicia var dyngsur i svett med tanke på kläderna hon hade på sig.
samma som i torsdags när jag lämnade henne.
mörk t-shirt med långa leggins. stackars pluttan.
när det var som varmast med.
vi åkte iaf hem en snabbis och lämnade den större
lasten och packade ner handdukar mm och
hämtade upp emmy.
sedan åkte vi och badade :)





i söndags så slappade mina hjärtan så länge de
bara kunde.
sedan åkte vi runt till brokind.
skulle först badat i viggeby.
men det fick bli vårdsnäs istället.
efter det åkte vi hem till elin i sättuna.








efter att jeff slutade
jobbet i måndags så åkte vi dit igen.
hade lovat felicia att hon skulle få bada i deras pool.
och självklart få slappa lite med.





oj. juste.
får inte glömma att vi kollade på
de underbart söta "kattbebisarna" som
felicia så fint säger.
vi är kära i rambo!




blev en sen kväll igår.
mamma,tindra,emmy och arnold kom
över på kvällen så brudarna fick leka lite.
felicia somnade som en stock sen.



idag (tisdag) så kom mamma och tindra
över efter 10.
felicia skulle äta lite frulle sedan gick vi med dom hem.
mamma skulle på möte med jobbet vid 1 så jag var
där med emmy och passade tindra.
de badade och hade skoj :)

jeff var på vc, han åkte hem efter
så han slutade tidigare.
när han kom så bestämde vi oss
för att gå och se på beck,levande begravd nu ikväll.
den var faktiskt riktigt bra :)
emmy, tack för hjälpen!

emmy sover hos oss inatt.
alla sover nu.
felicia somnade först, inte långt efter somnade jeff.
och nu sover även emmy.
är min tur nu med snart känner jag.
detta blev ett långt inlägg.

jag är säker på att det är något.
testar igen om ett par veckor...




ÄLSKAR ER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0