tisdag

somnade sent inatt och vaknade tidigt imorse.
därav huvudvärk sen i eftermiddags. fy fan!

jag och felicia gick över till emilia och olivia runt lunch så
brudarna kunde få leka lite. men olivia mår inte så toppen så
det blev ganska så lugnt. istället hittade felicia ett lepsyl som hon lekte med.
gott var det också tyckte hon. tur att det inte är farligt :P

när klockan närmade sig 3 så gick vi hem för då skulle emilia med olivia till doktorn.
felicia somnade nästan direkt när vi kom hem och sov i två timmar ungefär.
det behövde hon!

jeff slutade vid 5 idag så han kom hem så lagade vi mat.
sedan så gick vi bort till mamma för att mata kaninerna då de är på öland.



"gå mojjmoi mata ninerna!"


efter det knallade vi hem.
jef var duktig och gick ut och sprang ;)
felicia badade.
och nu ligger jeff med felicia i hennes
rum och läser bok för att försöka
få henne att somna.
han är för underbar!
tar verkligen hand om felicia som om det vore
hans eget barn.
jag är så lycklig över att ha en sån underbar familj! ♥

nu tänkte jag äta lite glass tror jag.
sedan ska jag nog ut och gå en långpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0