fredag

har ej haft tiden till att skriva något här.
men har hänt massor nytt.
kommer skriva om allting så fort jag får tid.
sätter lösen så fort som möjligt.
så detta är det sista jag skriver nu.

och ja, jag kommer ge lösen till de som bett om det.
även fast jag ej har svarat.
så ni behöver inte vara oroliga ;)

nu har kvällens sällskap gått och nu är det dags för sängen.
blev en riktig trevlig kväll.
ska upp tidigt imorgon. blir att åka långt och vara borta hela dagen.
kan även hända att vi sover borta.

saknar min prinsessa något enormt!

och du som skriver anonymt.
du borde växa upp om någon.
kanske bäst för dig att inse att det inte
är så lätt att få tag på IP numret.
lilla vännen.

fick förresten ett jobb idag.
börjar på tisdag.
underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0