fredag

glad,glad,glad!
ska på arbetsintervju på måndag.
hoppas på det bästa!
är inte så svårt om man bara ger fanken på det.
ibland har man tur, kunde räcka med ett mail.

mer idag är jag nervös!
har pluggat psykologin till sent inatt.
somnade lite innan 4.
ska fan skicka in den kursen idag!
så enkelt är det. även fast de inte tyckte att jag skulle det.
muha.

vid 1 nu så ska jag vara i skolan och skriva
reflektionen av etik och livsfrågor.

sedan ska jag hem. pappa ska komma bort till oss sen.
skulle behöva prata lite vett i karln. fast det går ju aldrig tyvärr..
får se om han hänger med och hämtar prinsessan på dagis.
idag är det första dagen på hela veckan som hon är där.
hon är så otroligt mammig. älskade fisan.

mellan 5-9 idag så kommer våran nya soffa hemlevererad :D
hoppas att de kommer så jag får hjälp med att ta upp den.
ska försöka få pappa att stanna länge.


ska försöka att uppdatera senare ikväll med kort ifrån de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0