måndag

pluttan somnade inte fören vid 12 igår sen.
hennes öga var rätt så kladdigt imorse när hon vaknade
om man säger så. lilla hjärtat.
så det har kladdat lite till och från idag.
men självklart kommer det mer när hon sover.

idag har det varit full rulle.
varit både här och där.

var en sväng hos mamma så tindra och felicia fick bada.
vädet ändrade ju på sig efter ett tag och
blev varmt :)



ikväll somnade pluttan vid 8 ungefär.
vi här hemma har spelat bingo lotto.
pensionärs varning nu.
men självklart blev det ingen vinst.
vi tar hem den nästa gång ;D

imorgon ska vi upp innan 6.
jag börjar jobbet vid 7.15 och innan
det ska felicia lämnas på dagis vid 6.30.
sedan är jeff snäll och släpper av mig
vid jobbet eftersom han börjar 7.
så lär få vara där ett tag och vänta på
att få börja. men det gör ingenting :)

både jag och jeff fastnade för spelet
angry birds på Iphonen.
även felicia tycker om det. hehö.

nae, nu ska jag fixa felicias mellis till dagis imorgon
och sedan lunchlådor till mig och jeff.

ska även försöka planera lite kring midsommar
innan vi somnar.
får se vad vi kommer fram till..
har lite att välja på.




nämde jag förresten att felicia klättade in
så fint i olivias dockskåp igår?
haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0