onsdag

nu är jag hemma efter ett par timmar hos grannen.
fan asså, kan man bli förbannad eller kan man bli förbannad?
så sjukt vilka folk man kan träffa under sin livstid.
och ändå har man inte levt länge. men känns nästan ibland
som man träffat fler idioter än vad det borde finnas.
och så lika de kan vara också.
men det är väl så, psykopater är psykopater.
inga känslor. så kalla...
skiter i alla andra förutom sig själva, som ska gå i första
hand. oavsett vad.

nae, nu ska jag duscha.
sedan krypa ner i sängen.
funderar på att hämta min prinsessa och
lägga henne bredvid mig.
har alltid en sån ångest varannan onsdag
när hon ska åka iväg nästkommande dag.
ibland känner man att man önskar att det var som det var
hennes första 8 månader. att jag var ensam med henne.
men detta är något hon behöver också. jag vet..
så är superglad för hennes skull.
vet själv hur jobbigt det kan vara.


ähh, nu får det räcka.
men känner på mig att detta kommer
bli en lång natt.

tänka lägga upp en bild här.
men det funkade tydligen inte..
typiskt.
men, mamma älskade dig från första stund
felicia samuelsson.
du är och kommer alltid att vara mitt allt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0