onsdag

denna dag har varit riktigt slapp.
inte gjort något speciellt alls.
varit och storhandlat på apoteket typ.
hoppas verkligen att dessa jävla tabletter hjälper nu!
denna värk går aldrig över känns det som.

felicia fick se våran nya bil också.
det som hon älskade var väl prinsessorna.

felicias hostmedicin lär iaf fungera.
hon är så duktig nu så när hon hostar
(vilket hon gör väldigt mycket) så håller
hon för munnen.

idag känner sig jeff bättre så imorgon ska han till jobbet.
imorgon får felicia vara hemma från dagis.
får se om vi kanske ska gå på någon avsluting.
beror på hur vi mår.

hoppas verkligen att felicia kommer komma igång med att äta snart.
hatar när hon har dessa perioder. men blir så orolig.
fast jag vet att hon äter när hon vill, och är hungrig.

idag har hon endast sovit i 20 minuter på dagen.
även fast hon sov så oroligt även denna natt.
förstår inte vad hon får all sin energi ifrån.
mitt lilla hjärta. nu är det full fart på henne.
antar att hon är inne i kanske, hmm 5 andningen.
men förhoppningsvis kommer hon somna som en stock
när hon väl bara lägger sig ner i sin sköna säng.

är så obeskrivligt lycklig över att jag har min älskade dotter.
skulle aldrig falla mig in att välja någonting annat framför henne!
hon gör livet värt att leva.

och sen självklart jeff med, eller hur älskling?
i november kör vi. eller hur var det? ;)
detta liv kan inte bli underbarare.


idag har felicia varit riktigt trotsig.
hon brukar aldrig vara så busig som hon varit idag.
hon gör saker som hon mycket väl vet om att hon inte får.
skulle vara underbart om man kunde uppfostra sina barn lika.
och inte bara låta de få göra precis hur de vill för att det ska underlätta.


nu ska vi alla ha "myyyyyysit"
som felicia så fint säger.
sedan ska jag kila ut
med arnold.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0