onsdag

dagen började med att älsklingen vaknade vid 6 och tyckte
att det var dags att gå upp. hon busade med arnold
en sväng och gick sedan och la sig ner bredvid mig igen.
då blev det ett riktigt pusskalas. "min mamma!"
tyvärr vägrade hon att dricka vällng.

natten var väl sisådär.
hon vaknade typ 3 gånger på 3 timmar och hostade
som bara tusan. tillslut lugnade det ner sig.
men hon sov riktigt oroligt.
hatar när hon inte äter någonting.
hon är ju redan så liten för sin ålder och följer inte
sin kurva helt heller.
men men, inte så mycket man kan göra åt.
går ju inte att tvinga dom. men glass kunde hon iaf få i sig
två stycken efter att jag hämtat henne på dagis.

vi mötte upp mamma och tindra utanför netto och hängde sedan
men dom hem. efter en stund kom även jossan och hennes söta julia.
vi grillade hon barnen ritade lite på plattorna. så fint så.

resten av dagen så har jag och jossan "pluggat".
även träffat emilia och olivia.
ska nog över till jossan en sväng sen igen för att umgås med henne och emilia lite.

felicia badade nu när vi hade kommit hem.
hon var riktigt smuttsig om man säger så. haha, men så ska det vara!
imorse när jag skulle smörja in henne med solkräm för första
gången så tyckte hon att det var superskönt. "mer,mamma,mer!!


nu ligger hon iaf i sin säng och sover.
hon är så duktig. pussas lite och sedan börjar hon dricka välling
när jag har gått. nu ikväll så drack hon faktiskt lite. bra det!
men den där jäkla hostan verkar aldrig vilja försvinna tyvärr.

lutar nog åt att det kommer bli lösen på bloggen igen,tyvärr.
finns en del folk som läser som hökar fortf. och även nya.
finns så väldans mycket jag skulle vilja skriva ut.
om allt jag varit med om tidigare osv.
annars kan jag ju iofs lösenordsskydda de inläggen bara.
jag får se hur jag gör.


hoppas att ni haft en bra dag allesammans.
vädret har iaf varit alldeles perfekt här och
det ska tydligen bli ännu varmare imorgon.
phu, skönt det när man ska plugga och sedan sätta
sig på en kokhet buss till kisa för att kolla på en grej :D
för självklart skulle det inte gå tåg som passade in.. typiskt.

felicia ska till sin pappa imorgon.
vet inte alls hur jag ska kunna klara mig utan henne
enda till på måndag. men kanske skulle hämta henne på söndag
om vi ni skulle iväg eller ej.


och du, du skulle bar veta vad du har gett dig in på.
men det lär du märka, så småningom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0