söndag

i fredags blev det att åka till de nya banorna i golf och lira.
efter det tog vi en sväng förbi mina kusiner.
wigren fick agera det "tredje hjulet" som hon så fint säger.
men hon tyckte att det var superkul ändå :)
tack för en härlig kväll!

det var verkligen någonting jag behövde.
efter allt vad man fick höra.
tjena fan att jag är en drama queen.
man kanske skulle lägga ut det senaste kortet jag
tog efter att en viss person slitit tag i mina arm.
även fast jag hade jacka på mig så syns det en hel del.
och det sjuka var att man höll felicia i dena andra armen.
det säger det mesta... usch.
fast iofs är det ingenting om man jämför med andra saker.
men visst, jag är en drama queen. speciellt om till och med snuten
tyckte man skulle anmäla en speciell sak.
undra om det ligger kvar...?
nae, slösar bara massor med onödig energi på detta.

men igår blev jag skapligt förbannad när jag ser
att de kommer med en bil.
och jag vet att felicia får åka i sin stol hon hade när
hon var nyfödd i den. och hon är alldeles för stor för den!
så ringde upp. men hon var inte med.
hon satt hemma med nyfiket mongo och nyfiken mupp.
om det nu var personen jag trodde som skulle fixa sakerna
så finns det buss eller andra personer man kan fråga.

undra hur mycket hon får vara med dom.
och vad jag fått höra så är det en del..
när man ska vara hos den ena föräldern så är det där också.
och ingen annan stans, om inte personen är med.
man lämnar inte bara över.
det förklarar en del...


igår skjutsade vi iaf emilia till jobbet.
köpte enbart massor med saker till felicia.
skor, klänningar,kofta,nya tofsar,en sackosäck
med prinsessorna på, solskydd till bilen och
skydd till sätet där hon sitter :)

efter det åkte vi och hämtade smörgåstårtor.
sedan drog vi iväg till jeffs släkt på hans mammas sida.
hon är nämligen hemma en sväng från england.
var jättetrevligt.
sedan tog vi en sväng genom finspång.
hem till hans pappa och hämtade fiskespön.
drog sedan och fiskade.
kom hem vid 9 eller något.
åkte och hämtade emmy.
sedan drog vi till kfum och emmy badade.
vid närmare 12 eller något gick vi en liten
sväng hem till emilia som ville ha sällskap.
självklart stannade vi där ett tag..
sedan hem och sova :)


idag ska vi nog åka till vingåker en sväng
och stanna på vägen.
sedan ska vi antagligen iväg på annat håll.


ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0