tisdag

imorse var jag uppe klockan 5.
men var även vaken en hel del inatt.
hatar att inte kunna sova.
sen har vi allihopa rethosta på det med. toppen!
känns som vi drabbas av allting här hemma.
så typiskt, men någon måste väl göra det.

felicia vaknade även hon tidigt.
vi låg och myste länge i sängen.
nästan lite för länge för sedan blev det
lite stresigt istället.
jeff och jag skjutsade felicia till dagis så vi var där
straxt efter halv 7.
ringde och pratade med dem innan och förklarade läget
men felicias öga och vad de tyckte om det.
men de gick efter lagen så då får man komma bara de är pigga.

kändes skitjobbigt att lämna felicia imorse.
men jag vet att hon har det bra där.
ännu jobbigare blev det bara för hon inte varit där
på ett tag.

efter att vi lämnat prinsessan på dagis så åkte vi
bort till mitt jobb. var tidig men det gjorde inget så
jag fick börja 7 istället och jobbade inne.
kändes bra!
slutade vid 15 igen.
knallade bort till sjukhuset och tog bussen därifrån.

hämtade upp tindra som självklart ville följa med
och hämta felicia på dagis.
gick sedan hem till mamma där de badade ett tag
innan mamma skulle åka till jobbet.




åkte sedan för att köpa massor med sandleksaker till felicia.
traktorn var väl favoriten (:
självklart skulle hon trycka lite så det kom i blöjan när
vi var där ute i tornby.
så vi sprang in för att köpa blöjor mm på coop.
för väskan jag har hennes blöjor i vanligtvis hängde inte
men eftersom jag trodde vi skulle hem på en gång.
men det löste sig iaf.
hon är inte alls kry i magen gumman..
hoppas att det lägger sig snart.
men tror det är en hel del tänder på väg att komma upp också.


resten av kvällen har vi bara varit hemma och myst.
felicias ögoninflammation blir bara värre och värre.
nu har det även börjat på det andra ögat också.
det smittar ju så lätt.
speciellt när man är liten och kliar hela tiden.
hjälper inte hur ofta man tvättar dem knappt.
så prinsessan mår inte alls något vidare bra ikväll!
så får se hur jag gör imorgon med jobbet.




nu ligger iaf jeff med henne i sängen och läser lite bok skulle jag tro.
så somnar hon förhoppningsvis snart.
för det behöver hon!
älskade hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0